.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادراه شمال به عقده تبدیل شده است

نماینده کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه آزاد راه تهران – شمال تبدیل به یک عقده شده است گفت: سالها از اجرا و ساخت این طرح می گذرد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد دامادی شامگاه سه شنبه در نشست تشریح اقدامات و عملکرد سالانه با بیان اینکه کار بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسید گفت: لایحه بودجه بزودی در صحن علنی مورد بررسی قرار می گیرد.

نماینده کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از کمیسیونهای مهم مجلس است که در زمان بررسی بودجه تشکیل می شود گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مردم روستاها آب روستایی است و هفت هزار روستا در کشور با تانکر آبرسانی می شود که در بودجه آینده به این دغدغه توجه ویژه شده است.

وی اظهار داشت: پیشنهاد شده از صندوق توسعه ملی ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهبود وضعیت آبرسانی روستاها تخصیص داده شود و در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان برای رفع این مشکل نیاز است.

دامادی گفت: در بخش بنیاد مسکن نیز ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهاد شده است و در بخش راهها نیز پیشنهاد شده امسال ۵۰۰ میلیارد تومان به لایحه دولت در بخش راهداری افزوده شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه مازندران چند راه اصلی و شریانی دارد گفت: آزادراه تهران شمال به یک عقده تبدیل شده است و در جاده ساری – تاکام نیز هر ماه شاهد کشته شدن افراد زیادی هستیم .

افزایش ۷۰۰ میلیارد تومانی بودجه هلال احمر

عضو شورای عالی هلال احمر با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات هلال احمر در بودجه آینده افزوده شده است گفت: در بخش ورزش نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به بودجه افزوده شده است.

وی با اشاره به جاذبه های خوب و فراوان در حوزه تاریخی و گردشگری گفت: به عنوان نمونه چشمه سورت در کشور و جهان بی نظیر است و متاسفانه اکنون باید با چهارپا برای دیدن این چشمه برویم.

وی با بیان اینکه مین بیکاری زیرپایمان در حال ترکیدن و انفجار است گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان و مجلس برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد./350

     
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.